2011. július 3., vasárnap

Gyertek játszani: Yellow Dream Blogtrain...

Mikor pici fiacskámat bölcsibe vittem figyelmes lettem a kertben egy apró sárga virágra. Voltatok már úgy, hogy valami annyira megtetszett, hogy állandóan csak körülötte járt az agyatok, de nem tudtátok miért? Pici jelentéktelen kis sárga virág, de belopta magát az eszembe, a szívembe az álmaimba (viccen kívül). Elkezdtem gyártani egy készletet, gondoltam valamire még jó lesz, aztán eszembe jutott miért ne lehetne egy blogvonat ebből a "szerelem"-ből (a Cewén már úgy is olyan régen volt). Margótól (Juma) csodálatos idézeteket kaptam "álom" témakörben, ebből készülnek majd a wordart-ok… és maga az "álom" (mint téma) lenne az alap. El is neveztem Yellow Dream-nek.

Ez a színskála:

Nagyon szeretném, ha minél többen játszanátok velünk, jelentkezni itt a Cewe fórumán lehet! Nincs feltétel, kikötés vagy megszorítás (a színskálán kívül). Lehet jönni bármivel! Kit, template, wordart, betűkészlet, maszk stb... Senkit ne riasszon el, hogy még nem készített hasonlót! Itt az idő, hogy kipróbálja!
Ez egy szuper csapat, várunk mindenkit!!!!!

3 megjegyzés:

treza írta...

még sose blogvonatoztam, de most kedvem szottyant :)

Margó írta...

Nem fogod elhinni Beedee - ja, de nekem biztosan:-) -, 41 éve őrzöm magamban egy aranyeső bokor képét. Olyannyira, hogy akár havonta is többször előhívom magamban ezt a fényképet, amikor szükségem van a lelki lazulásra. ... és előjön:-)) Őrizd csak magadban és hívogasd, egy ilyen élmény is képes az embert végigkísérni az életén:-)))
Nagyon szuper ötleted volt megint (Te csapatépítő tréningeket tartasz, úgy egyébként?:-)
Mi lenne, ha valahogy CEWE-sítenénk a "blog train"-"blogvonat" elnevezést, megkülönböztetésként?:-)))))
Puszi

Ja, ma este 9 után jöhetek egy rövid leckére?:-)

Ritttus írta...

Én még sosem blogvonatoztam, de a szervezésed, az ötleted és főként a lelkesedésed meghozta a kedvem! Egyenlőre csak a háttérben szöszölök, de rettenetesen élvezem. Csomó új technikát is tanultam, úgyhogy már csak ezért is megérte számomra. aztán ha a végén lesz belőle valami, az már csak hab a tortán! Köszönöm a segítséged!!!