2011. július 29., péntek

Natural Textures

Múlt héten hétvégén Szentendrén jártunk kicsi családommal a Skanzenben. Bár nagyfiam már a második ház után unta a dolgot (még jó, hogy rátalált a sorompóra), a férjem és én igyekeztünk minden percét kiélvezni ennek a csodás helynek! Képeket később hozok, szeretném már megscrappelve mutatni. Viszont mit csinál egy scrappes nőszemély a skanzenben?? Nem a tájat fotózza... áááá.. dehogy! Inkább repedezett, mállott vakolatot, szuvas fát, pergő festéket... egyszóval textúrákat. Higgyétek el, volt amikor érdekesen néztek rám.
Itthon aztán gondoltam egy nagyot, és úgy döntöttem, mindezt megosztom veletek is, hátha valaki ugyanúgy rajong ezekért, mint én!

A szentendrei Skanzen textúrái szeretettel!

8 megjegyzés:

kreatívhit írta...

Szuper köszönöm.Régen kifejezetten gyűjtöttem a textúrákat.

Gólya írta...

Halleluja és tenkjú!!!!!! Én ugyanezt a vácrátóti arborétumban csináltam :))))))

Toni írta...

csúcs vagy nő! Épp jövő hétre tervezem a hely meghódítását! Szóval a textúrák köre bővülni fog!!!! :) ezt meg elvittem, mert tök jóóóóóó!

CBH írta...

Thank you so much for this post. I want to let you know that I posted a link to your blog in CBH Digital Scrapbooking Freebies, under the Page 4 post on Jul. 30, 2011. Thanks again.

Margó írta...

Köszönöm!! Vittem!

Krisz írta...

Köszi szuperek lettek! Viszem! :)

eralilla írta...

Nagyon szupi! Én is mindig ilyesmiket is fényképezek. Jó tudni, hogy nem vagyok egyedül. A csomagodat este letöltöm. Most megyünk arborétumba. Hozzak fakérges fotókat?

Henriett írta...

Nagyon szépen köszönöm, felhasználom a aug. végi skanzen fotókhoz!