2011. július 16., szombat

Elmaradások :)

Bár hullámaim lassan-lassan csitulóban, azért még el vagyok havazva rendesen... Scrap téren most sok mutogatni való szépséget hoztam.
Az első, amivel kezdem az Icka alias Doodle Designs új, fantasztikus készlete, a Remember Me. Mutizom:



Szuperkönnyű volt vele az alkotás, és még több oldal ötlete motoszkál a fejemben... csak lenne még időőőőm...
Az oldalaim:

Ezt a két papírt rögtön kinéztem magamnak :))


Mostanában a "nagyfotós" oldalakra áll rá jobban a szemem, nem tudom miért... ezt a korszakomat élem :) A készlet elérhető a szokásos helyen, ITT a Digiridoo boltjában.

Más...

Rainbow Katánál OKC volt... egyszer már volt szerencsém Katának alkotni OKC keretében, nem hagyhattam ki most sem. Nagyon jó, hogy ilyen sok tehetséges magyar tervező van!!! Az új készlet a Happy Summer, olyan, mint a címe! 
Itt van:


A teljes készletben 8 sima és 12 mintás papír, 38 díszítő elem és 33 szócimke van, de külön-külön is megvásárolható a négy csomag. Ajánlom bátran mindenkinek, nekem nagyon tetszett! Elérhető ITT, a Two Little Pixels boltjában. Köszönöm a lehetőséget!!!!

Az oldalam a készlettel:


Megint más...

Szépen alakulgat a Yellow Dream blogtrain a Cewén. Páran már elkészültünk, többektől pedig igen ígéretes elemeket láttam. Csoda-csoda szépséges lesz!!! Jelentkezési határidő nincs, aki az utolsó napokban készül el,  az is csatlakozhat, mindenkit szeretettel várunk.
Aki pedig majd csak "töltögetni" szeretne, annak üzenem, csodás giga-mega készlete lesz!! Hoztam egy kis kedvcsinálót. Az én részem előnézetije (nem ígérem, hogy még nem változik):



Egy ötperces gyorsscrap a részemmel:



A wordart-okat igyekeztem magyarul és angolul is megcsinálni, így talán jobban használható. A csiszolgatás még jelen pillanatban is folyik. Nem ígérem, hogy nem lesz több elem vagy papír, de azt igen, hogy kevesebb nem. (Jujj de kacifántos mondat lett :))
(Ha szemfülesek vagytok, a Cewe fórumán illetve galériájában másoktól is láthattok szösszeneteket!) Annyit ígérhetek, hogy fantasztikus lesz!

Pusszantás:
Bee



5 megjegyzés:

Rita(006) írta...

ÓóÓóÓó! ezek csudajó oldalak! A készletedről nem is beszélve! Nem győzlek dicsérni amiért kihirdetted ezt a szuper blogvonatozást!!!!!!!!!!!!

kreatívhit írta...

Az első oldal valami csúcs szuper a záró pedig a "részeddel" nagyon egyedi és klassz ötlet.

Margó írta...

Nagyon tetszenek az oldalaid! Mind a négy! Színben, elrendezésben és főleg tartalmukban:-))
... és a minimumennyidelehettöbb készleted láttán máris alkotásra készek az ujjaim:-)))) Csodaszép!!!

Gólya írta...

Az a kereten át pucérkodó csajszika, elképesztő! Kiakadtam a készleteiteken, én már húzódom is vissza a csigaházamba. :)))

Osli írta...

Szuper oldalak, imádni való minden ebben a post-ban :)