2011. július 31., vasárnap

Ajándék Nekem :) és Cewe heti kihívás 114.

Kovaxka alias Rucola Designs alias Ildi Geist egyik bejegyzésében tippelős játékra invitált minket. Tippelésben jó vagyok, csak eltalálni nem nagyon szoktam azt, amire tippelek. Most sem találtam el, de mivel "csak" hárman próbálkoztunk, megkaptuk ajcsiba ezt a csodás készletet (most aztán bánhatjátok:))) Ladies Of The Castle! Csak úgy tobzódik a jobbnál-jobb elemekben, papírokban! Egy újabb imádat!




Azon melegében letöltöttem, és rávetettem magam, mint maci a mézre (bocsiii) és ezt az ATC-nek csúfolt izét készítettem:



Ne vessetek meg érte, fogalmam sincs mit csináltam, magától ment a kezem :) Még biztosan tuti 100% lesz oldalam, mert csuda-csudik az elemek és a papírok egyaránt!
Mától kapható az SBE-n ITT

Ha már az ATC-nél tarunk, a Cewén ezen a héten Beszteri kihívása fut: fotóöregítés. Hirtelen, mint derült égből a villámcsapás, beugrott egy 2003-as fotóm (tudom-tudom, magától is régi). Mutatom az eredetit (kéretik nem vigyorogni) szemtelenül fiatal voltam és unatkoztam :)


Jól áll nekem a vörös... oh a régi szép idők... hol is tartottam... jahh fotóöregítés. Gondoltam egy nagyot és ATC-t kezdtem készíteni. Nem tudom mi jött rám mostanság... Ez lett belőle:


Felhasználtam köszönettel: (sosem tudom hogyan írjam) Kovaxka - Return To Fantasy és Rosey Posey - Discovery készletét (ezt is szerettem volna linkelni, de nem látom a boltban ??!! illetve amit látok, az nem az hmmm...)!

6 megjegyzés:

Gólya írta...

Na, most megborultam. Nem gondoltam volna, hogy az öregített fotón Te vagy, de még az eredetin sem ismertelek volna fel. Mennyire más voltál vörösen! :)
Az a békás meg, hááát! Királylány vagy! De aztán csak meg lett a herceg! :)

kreatívhit írta...

Szerintem klassz mindkettő.
A Fotó pedig jó hogy elkattant akkoriban.
Igazán egyedi:)

Ritttus írta...

Gratula a nyereményhez! Szuper cucc!
És hát mind2 oldalad tuti!De a második külön kedvenc, sejtelmes, artos, cool!

do írta...

De jó kezekben kötött ki ez a készlet! Bááámulatos! Ja, és éljen a vörös haj!!! :DDDD
Baromi jók az ATC kártyáid!

Margó írta...

De jó, hogy tippeltél és Tied is lett a készlet!! Mindkét oldalad nagyon szuper!!!! Én sem hittem volna, hogy a másodikon is Te vagy:-))) Persze ez is dicséret:-))

Krisz írta...

Látod aki mer az nyer, ez most is bejött, mármint a készlet! Szuper lett mindkét oldal, az első meg egyenesen zseniális! :)