2011. október 18., kedd

Elmaradások... és bánat...

Sajnos az élet sokszor nem úgy alakul, ahogyan szeretnénk... van hogy olyan bántja meg az embert igaztalanul, akitől inkább támogatást, törődést várna.
Sajnálom, hogy mostanában elhanyagoltam bizonyos "kötelességeimet". Nem akarok mentegetőzni, de először lefoglalt a freebie, szerettem volna a legtöbbet kihozni magamból. Utána a "nagy találkozás", mert a tesóm végre (fél év után) hazajött Írországból látogatóba, majd a kisöcsém születése pénteken... mind-mind örömteli események, amik lefoglaltak (bár a kecskeméti kórház szülészete is megérne egy hatalmas negatív blogbejegyzést), majd egy hatalmas pofon (természetesen nem szó szerint) vasárnap a családom egyik tagjától. Muszáj egy kicsit kiírnom magamból... életemben egyszer kaptam hasonlót, érdekes módon szintén tőle... nem tudom mi van velem, de vasárnap óta nem bírtam feldolgozni a történteket... Szegény Tonira pedig egy az egyben rázúdítottam a sztorit hétfőn...Nem alszom rendesen, és olyan érzésem van, mintha belül elpattant volna valami... lelkileg meglehetősen mélyponton vagyok. Nyilván nem fogom itt kiteregetni a családi szennyest, nem is erről szól a blog, csak az alkotó kedvem nincs éppen a toppon...

Elnézést kérek Bettiee-től, mert hiszen a CT tagságommal még nem is dicsekedtem és a promotálásban sem segítettem túl sokat. Ugyanígy megilleti a bocsánatkérés a többi számomra nagyon kedves tervezőt, aki(k)hez tartozom. Igyekszem mindent pótolni a lehető leghamarabb!!
Kezdem is:
Icka nemrég jelentetett meg egy szuperklassz betűs-számos készletet az Alpha Love-ot. Mutatom:


Sajnos nem készült vele oldalam, ezért megmutatom a többiekét (legalább is egy párat):

Évadrága

Juma

Whetuu

A szokásos helyen kapható, a Digiridoonál
Ildi háza táján is érdemes szétnézni, mert ájulat ATC háttereket és szintén nagy kedvenc (vajon miért :) babákat dobott a piacra. Mutatom ezeket is:

Lelőhelye ITT

Lelőhelye ITT

Lelőhelye ITT

Az oldalaim belőlük még készülget, a babákkal azért sikerült alkotni. Egyeske és ötöske lett a kedvenc. Mutatom az én pipacstündérkémet:


Nem túl régen, kaptam egy levelet Gólyától, miszerint Bettiee szeretne engem megkeresni, de nem talál e-mail elérhetőséget. Nagyon jól esett, hogy gondolt rám, így lettem gazdagabb egy designerrel, és sok gyönyörű készlettel. (Természetesen azóta pótoltam a hiányosságomat, és kitettem az elérhetőségem a blogba, remélem, hogy a keresőrobotok által láthatatlan módban, szöveges formában. Csak azért, hogy ha véletlen Rosey Posey is felkérne CTzni, megtaláljon. Ez ám az önkritika...)

Delicious cup: ezzel a készlettel kezdtem Betiee-nél...

Elérhető a Scrapbird-nél és a DigiBoutiknál

Az oldalam a készlettel és gyönyörűséges keresztlányommal.

Ma sem értem, hogy hogyan, de lecsúsztam a Big Day nevű készletről, természetesen pótolni fogom! Íme a készlet:

Kapható a DigiBoutiknál

Bettiee legújabb pénteken megjelent készlete pedig a Winter Dream nevet viseli és nagyon jól használható téli képek feldolgozásához. Mutatom:

Kapható:


Osli mindig a szívem csücske marad, mert ő volt az első tervező, aki látott bennem fantáziát, köszönöm neki! Most két boltját bezárja, és hatalmas, 50%-os akciót tart november elsejéig a ScrapDishnél (az Ivy-n már nincs is meg a polca)!!! FONTOS!! A készleteknél nem látszik az akció, de a VÁSÁRLÁS VÉGÖSSZEGÉNÉL levonja!! 



Meg egy valakit megemlítenék, bár félreértés ne essék, nem vagyok CT tag, egyszerűen csak örülök a ténynek, hoyg Rainbow Kata újra tervez!!! Nyitási akcióban október 31-ig minden készlete 30%-os akcióban kapható!!! Megtaláljátok a Digiridoonál, vagy a képre kattintva!


Lehet, hogy egy kicsit tömény voltam mára, sajnálom... remélem hamar csitul a lelkemben dúló vihar. Csütörtökön megyek babalátogatóba az öcsémhez és utána kirándulni egyet a tesómmal. Remélem üdén és felfrissülten érkezem vissza.  Mutatom Petit:


Még egy nagyon fontos dolog van, el ne felejtsem!!!!!! MINDENKINEK KÖSZÖNÖM a gyönyörűségesnél-gyönyörűségesebb oldalakat a Little Piece of Blue-val!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Kivétel nélkül MINDET IMÁDOM!!!!!!! Ahogyan a csodás blogruhákat is!!!!!!!!! Nem is tudjátok mennyit jelent számomra, hogy tetszett nektek és hogy látom használatban!!!!! Sok erőt ad nekem! Igyekszem hamarosan mindenkihez odaérni egy-egy kommentel!
KÖSZÖNÖM!! A végére legyen egy vidámabb oldal az említett freebie-vel (és egy Cindy Schneider template-el):










7 megjegyzés:

Rucola Designs írta...

Tudod, hogy ami nem öl meg, az megerősít. Az élet már csak ilyen, adja a pofonokat folyton. Remélem, hamar kilábalsz belőle. Csodásak az oldalak, köszi a promókat!

szrjudit írta...

Kitartás drága, remélem hamar túljutsz ezen a rossz időszakon, építkezz a jóból, a rosszal meg ne foglalkozz.

Margó írta...

Nagyon sokunknak szereztél örömöt a készleteddel!! ... és szerzel azoknak a tervezőknek, akik CT-tagja vagy, vagy akiét használod! A sajátodból is nagyon szép oldalt készítettél Dáviddal!

Whitefrost írta...

Kitartást és kívánom, hogy hamar lábalj ki a mélypontból, amúgy csodásak az oldalaid.

Gólya írta...

Szeretlek és fel a fejjel! A freebie-d csodás, állandóan vissza kell kanyarodjak hozzá! Az oldalaid csodásak. Lett egy tesód, ez mekkora már!!!!!! Milyen jó és egyben furcsa érzés lehet! Figyelj, ülj neki a következő freebie-dnek és felejtsd a bút a bánatot, add bele minden feszkódat, az lesz csak a nagy durranás!!!!!
Support ON!
Pusza!

Toni írta...

Oh bébikém! Nem én vagyok szegény, hanem Te mert azonkívül, hogy végighallgattalak okosat, jót, bölcset, vagy bármit amitől könnyebben lélegzel mondani nem tudtam! Szeretlek nagyon, és gyere hozzám bármikor, bármiért! Alkoss kincsem, az csodákat művel, a legnagyobb nihilbe, depibe születnek a legkattantabb oldalak! Neked meg úgyis minden egérmozgatásod aranykákat ér!

Kisnyul / Andi írta...

Annyira tudtam, hogy ide kell jönnöm... mennyi csodás dolog és erre kell koncentrálnod, aki akadályoz azt meg nagy ívben t...d le!