2011. október 19., szerda

Rucola Designs - Clockwork Autumn

Azon gondolkodom, hogyan is lehetne egy ilyen fantasztikus készletet bevezetni... Őszi? Igen. "Tömegcucc"? Neeeeeeem!! Steampunk? Igen. Átlagos? Neeeeeeeem!! Minden egyes elemébe szerelmes vagyok, és 100 oldalt tervezek vele :)) 18 papír mellett 6 ATC hátteret, 87 elemet (köztük ecseteket és wordartokat is) rejt a csomag. És minden egyes eleme használható. Beszéljenek inkább helyettem a képek:





Kapható a 7th Heaven boltban és csakis ott!! Az én oldalam a készlettel (nemsokára lesz másik is, akkor majd frissítek):


Nem bírom ki, hogy ne mutassam meg az álomcsapat alkotásait:

(ha rákkattintotok a képre, vetíti)

3 megjegyzés:

Margó írta...

Bee, gyönyörű az oldalad, milliméterenként fogok benne gyönyörködni! .. és a többieké is! Kíváncsi vagyok, hogy ebből a gyönyörű készletből nekem mit sikerül kihoznom?!:-)))Az biztos, hogy hatni fog rám, feltölt energiával - és szerintem ez nagyon fontos!:-))

Rucola Designs írta...

Imááádatos!!! :)

sandybell127 írta...

Csudiszép készlet...és az oldalad fantasztikus! :) Komolyan nagy hatással van rám... :)