2011. október 12., szerda

A Little Piece Of Blue - Freebie

Nos... elérkezett a várva-várt nap... Persze itt elsősorban nem arra gondolok, hogy ti vártátok, sokkal inkább én készülök nagy izgalommal, kíváncsian hogy milyen fogadtatásra talál, hogy tudjátok-e, szeretitek-e majd használni. 
Olyan sok mindent szerettem volna hozzáfűzni, de most semmi sem jut eszembe... :) 
Írnék azért pár szót a Little Piece Of Blue-ról. Előttetek nem titok, hogy külföldi tervezők tekintetében egyik éllovasom Rosey Posey. Utólag áttekintve az alkotásomat érzek rajta némi Rosey-s beütést, de ezen nem szabad csodálkozni, hiszen nagyon sokszor használom és imádom a munkáit. Sok ötletet merítettem tőle, de ez a készlet minden ízében én vagyok. Remélem tetszem majd nektek :))) A név ötletét nagyon-nagyon köszönöm Ritttusnak, telitalálat volt!
A részecskéket az előnézeti képek alatti linkeken lehet letölteni. A kérésem a szokásos: ha elviszed hagyj egy megjegyzést, ha alkotsz vele, megköszönöm ha belinkeled, hogy hol találom (természetesen akkor is  várom a linket, ha csak használtál belőle, nem kell hogy az egész oldal ezzel készüljön). Szeretném látni "használatban" és persze az alkotási kedv(em) is nagyban függ a visszajelzésektől! 




Template (Download HERE)

Ritttus és Kisnyul a játékból kifolyólag hamarabb megkapta, és már alkothattak is vele. (Nézzétek meg Kisnyul blogját!!! Elájultam, annyira gyönyörű!!) Mutatom az OKC :)))) oldalakat:

Ritttus

Ritttus

Ritttus

Kisnyul

Tegnap észrevettem pár "apró" hibát (többek között a mappák elnevezésében, és egy két elemben, na meg a TOU-ban, de nem volt már lelkierőm kijavítani). Úgy döntöttem, nemsokára készítek egy AddOn-t, pár elemmel és majd ott kijavítom :)) Jó lesz úgy?
Apropó... majdnem elfelejtettem már a Facebookon is nyomulok :)) Beedeesign néven :))) érdemes nézegetni azt is, mert tervezek miniket, amik csak onnan lesznek elérhetők :))
Pusziiiiiii

-------------------

Hello everybody!
 
Here I am with my new freebie as I promised. I hope you like it!
Parts can be download under the links of prewiew.   
My request (as usual): if you download please leave a comment and if you create something please link it where can I find it. I would like to see the kit in usage and of course my creative urge depends on the feedback. Yesterday I have found some mistakes that I will correct as soon as possible in an AddOn.
Now I am on Facebook too under the name of Beedeesign it is worth to click on Facebook because there will be some things that can be reached only there.
Happy scrapping!


33 megjegyzés:

evadraga írta...

Fantasztikus vagy Beedeedesing! :-))) Vittem és sok szeretettel fogom használni, mert gyönyörű munka és nagyon tetszik!!! :-) További sok sikert, nagyon tehetséges vagy! :-)
Klasszak a CT-lányok oldalai!! :-D

Kisnyul / Andi írta...

Én meg jól égek, hogy csak egy oldal fért bele az időmbe, de ígérem, hogy bepótolom, mert ebben a készletben rengeteg lehetőség van még! Köszönöm, itt is! A FB-on már megtaláltalak! :)

Ritttus írta...

Szerintem minden részletében csodásat alkottál, és köszi, hogy freebie-ként megosztod velünk!!! Na és micsoda további tervekről olvasok itt! Fantasztikus vagy!!! hajrá te "magyar Rosey Posey"! :))) Fáradhatatlanul zseniális vagy! Imádlak!!!

Minyu írta...

Hát... izé.. no. Nem is találok szavakat. Gondoltam én, már az előnézetiből, hogy szép lesz, meg jó, lesz, de őszintén szólva, ilyen nagy BUMMra nem számítottam. Köszönettel elvittem és jóóóóól fel is használom. Aztán majd hozok oldalt mutiba.

Margó írta...

Bee, ugrálok örömömben! Érdemes volt hazaérkeznem és ez már a második nagy meglepetés Tőled! Még csak most töltöm le, de már nagyon örülök a készletnek! Imádom ezeket a színeket és persze a tüneményes figuráidat, no meg a többi kiegészítőt!!!! Gratulálok! .. és a lányok oldalain is látszik, hogy élvezték az alkotást!! További sok sikert kívánok!!!

Gólya írta...

Szejetlek, de naon! Csak most lívok kommentet mert megvártam míg jól kicsomagolok mindent és máris elájulok. Beedee for designer! :) :X
Szeressem, és már alkotok is vele. Az egyik template-ed pom olyan, amilyet napok óta keresek!

CBH írta...

Thank you so much for this post. I want to let you know that I posted a link to your blog in CBH Digital Scrapbooking Freebies, under the Page 3 post on Oct. 12, 2011. Thanks again.

Secima írta...

Nem semmi amit összehoztál! Mennyi minden van benne és milyen csodásak! Köszönöm, hogy letölthettem. Igyekszem jönni valamivel.

Florci írta...

ezek a levélkék oly cukik, hogy mindenre teszek belőle mostanában!! Önként! ;))
Millió imádat!

Névtelen írta...

How lovely - thank you so much - it is very kind of you!

Rucola Designs írta...

Szuperszónikus! :) Vittem!

Roper írta...

Great kit, thank you very much.

Gólya írta...

http://halado.cewe-fotokonyv.hu/photopost/showphoto.php/photo/8057/title/4e9vese9s-gyoenyoer-fb/cat/500

mégegy :)

N Zsuzsa írta...

Csodálatos készlet! Nagyon köszönöm!!!

grammadiane írta...

What a lovely
gift....Thank You sooo Much !!

Gólya írta...

http://keleplo.blogspot.com/2011/10/most-csajosan.html


éss egy csajos is :)

Minyu írta...

Még csak egy icipicit használtam fel, de minden része tökéletes a csomagodnak!!!
http://kreativ-minyu.blogspot.com/2011/10/heticewe-blog-action-day.html

Margó írta...

Köszönöm Bee, és folytatom...:-)))

http://juma-szieszta.blogspot.com/2011/10/utkozben1.html#comments

Minyu írta...

És köszönettel felhasználtam a blogrucimon (háttér+fejléc), bár még alakitgatom...

evadraga írta...

Hát, gyönyörű giga készlet az biztos!
Én most igy hirtelen ezt készítettem belőle. Köszönöm bee! :-)
http://evadraga.blogspot.com/2011/10/exploring.html

whitefrost írta...

Köszönettel veszem és vittem, alkotni kicsit később, de már most mondhatom, hogy csodálatos

Toni írta...

Mekkora imádat! Köszönöööööm! Már alig vártalak! :)

treza írta...

Jaj, végre 7vége, végre letölthetem én is!!! :)
Gyönyörűségesen fantasztikus minden; köszönöm!!!
És már kereslek is fb-on... :D

Gólya írta...

http://halado.cewe-fotokonyv.hu/photopost/showphoto.php?photo=8077&nocache=1
:)
Muszáj volt ezzel :)

treza írta...

http://halado.cewe-fotokonyv.hu/photopost/data/666/medium/blogactionday_bee_ALPOB_template_treza800.jpg

Hát nekem is muszáj volt pont ezzel a készlettel, imádom a tenyérnyomokat benne! :)

Dujv írta...

Én is köszönöm szépen!!! :o) Szuperséges az egész!!!

http://halado.cewe-fotokonyv.hu/photopost/showphoto.php/photo/8085/title/panna-fejl-f5d-e9se-ev-e9s-ter-e9n3ao/cat/666

Whitefrost írta...

Hoztam valamit, ugyan nem oldal, mert arra még nem volt idő, de blogháttér alakulóban. Kezdetleges, de én is kezdő vagyok. Nagyon köszönöm a készletet még egyszer.
http://whitefrostscrapbook.blogspot.com/

Secima írta...

Az enyém vegyes felvágott, de nagy szeretettel használtam a te elemeidet is. Köszönöm. :-)))
http://macicsalad.freeblog.hu/archives/2011/10/16/Artur/

treza írta...

egy plakátterv iskolai versenyhez; az oklevelek is ilyen elrendezésűek lesznek:
http://1.bp.blogspot.com/-Gsl0Cn0pE4w/TptQSPj-VmI/AAAAAAAABbM/efi0mG_9ehA/s1600/plakat_bee.jpg
Köszönöm!

pufiindian írta...

Még csak most jutottam idáig. Gyönyörű készlet, vittem, köszönöm. Ha kész az oldalam mutatom. Szerintem is nagyon tehetséges vagy csináld tovább !!

pufiindian írta...

Itt van az oldalam amit a készletből csináltam. Nagyon jó volt a bőség zavarával küzdeni.http://pufiindian.blogspot.com

Anett Gelencsér írta...

Nagyon szép készlet, imádom a kék-barna színeit! Igazán köszönöm! Csak most töltöm, ha csináltam valamit, akkor megmutatom, bár csak kezdő vagyok, de lelkes :)

Viki írta...

Gyönyörűek! Bébis fotókönyvhöz keresek hozzávalókat és mintha a fejemből szedted volna ki ezt a készletet. Vittem és köszönöm!