2011. január 16., vasárnap

Nyertem!!!!

Gondoltam felnézek a Cewe oldalára, vajon ki nyerte a heti kihívást. Ezen a héten Krisssz két díjat is sorsolt. Az egyik nyertesé a szokásos $10 – es kupon, a másik az elkészített ATC kártyáját kapja meg (50db-ot) a Cewétől.
Szinte faltam a sorokat, hogy végre a nyerteshez érjek, és mit látok………
Nem akartam hinni a szememnek! NYERTEM! Enyém a kupon, amit ezen a héten az After Five Desings boltjában lehet levásárolni. Akkorát sikítottam, hogy a férjem megijedt J . Mikor elmeséltem, hogy nyertem, még ő is lelkes lett (mondjuk csak addig, míg el nem mondtam, hogy a random választ J). Három kedvenc boltom van, az A5D az egyik!! Már régen kinéztem magamnak ezt a készletet:


A másik amire nagyon fájt a fogam az ez:


Így hát nem vártam semmire, rögtön el is költöttem/le is töltöttem  a nyereményem J J J
Bár egy dollárral túlléptem a keretet, úgy döntöttem (na jóóó meggyőztek), hogy ez nem számít fogadalomszegésnek J (Nem is egy dollár volt, csak 0.99 J)
Bár dögrováson vagyok (megfáztam pfújjjj), holnap megpróbálok alkotni belőlük valamit.
A másik nyertesnek Juditnak pedig ezúton is gratulálok!

Nincsenek megjegyzések: