2011. január 11., kedd

Cewe heti kihívás 86. – Artist Trading Card

Mikor először olvastam a Cewe eheti kihívását, fogalmam sem volt, mihez kezdjek vele…
Mindenképpen olyan kártyát szerettem volna készíteni, amit – ha véletlen megnyerném a kihívást J - akkor tudnék is használni, tehát afféle „hagyományos” névkártyára hajazót…

Nagyon szeretek esküvőt fotózni! Félreértés ne essék, inkább csak kedvtelésből, mint pénzkeresésért, így a téma adott volt.
Agyalgatás közben eszembe jutott egy régebbi template, amit annyiszor szerettem volna már felhasználni, de valahogy mindig elmaradt…
Nos ez lett az eredmény (eleje – hátulja):


Template: Krisssz - Mucha
A Cewe galériájában kaptam egy jó ötletet evadraga –tól, így itt már a javított verzió szerepel. 

1 megjegyzés:

Minyu írta...

Szerintem nagyon szép lett!!!