2011. február 9., szerda

Ici-pici ajándék nektek...

Régóta gondolkodom rajta, hogy valami aprósággal kedveskedjek nektek. Persze legszívesebben kirukkolnék valami szuper készlettel, hogy mindenki lássa milyen ügyes vagyok :)
De nem vagyok... így szuper készlet sincs :))
A sablon készítés is régóta foglalkoztat, így most elérkezett az idő, hogy kipróbáljam. Láttam valahol egy tetszetős sablont, ezt próbáltam meg kicsit tuningolva elkészíteni. (Tehát leszögezem, hogy az ötlet nem teljesen az enyém, de a kivitelezés 100%-ban!)
Nos... szeretettel nektek:


Én ezt alkottam belőle:

Natali Design - One Beautiful Day

Nem mellesleg ezzel a heti fogadalom is letudva :)

(Ha valami bibi lenne vele, szóljatok!)

7 megjegyzés:

Pertine írta...

Jujj, de jó! Mint nagy gyűjtő viszem és próbálom.. Köszike!

Minyu írta...

Én is vittem, majd mutizm, hogy mi lett belőle.
Köszi és hajrá template-ek, hajrá készletek!

Secima írta...

Letöltöttem, köszi szépen. :)

pufiindian írta...

Oh nekem is nagyon tetszik, mint ujdonsült nagymama már tudom is mire használom. Köszönöm, ha meglesz az oldal megmutatom.

Margó írta...

A Te oldalad gyönyörűű!
Nagyon köszönöm, örömmel vittem a templatédet!! ... és még hogy nem vagy ügyes?! (Bár lehet, hogy tényleg el kell fogadnom, hogy az én koromban azért már nem megy minden tanulás olyan gyorsan:-)

Minyu írta...

Köszönettel felhasználtam a template-et!
http://minyuka.blogspot.com/2011/02/naaaagy-piros-telefon.html

Secima írta...

Köszönöm a templétet. Alkottam is vele. http://macicsalad.freeblog.hu/archives/2011/03/24/Tami_es_Bibi/