2011. február 20., vasárnap

Fogadalom 6. hét

Már csak azért írom így a címet, hogy tudjam követni... és bár a fogadalom egyik felének már úgy is annyi... :)) ... a másik felét szándékomban áll tartani :)
Tegnap fürdéshez készülődtünk, a férjem kezdte vetkőztetni pici lánykánkat, én engedtem a vizet. Mire bementem a szobába ez a kép fogadott (a kényes részeket "kikockáztam"):


Azt hittem megzabálom... Olyan volt mint egy kis pufi angyalka! (Sajnos a kép telefonnal készült, mert féltem, hogy megfázik mire összerakom a Canont.)
Erről eszembe jutott Lorie Davison új készlete a Window To My Heart (akciós volt Valentín napon:). És mivel még sosem alkottam ezzel a készlettel oldalt... (persze, mert olyan régi :))... íme:


Hát nem olyan mint egy angyal??? (Pufók-ufók...Hurka Julcsa és egyéb becenevek viselője...)

2 megjegyzés:

Osli írta...

Ezt megmosolyogtam. Tényleg olyan, mint egy kis angyalka. Nagyon édes :)

Margó írta...

GYÖNYÖRŰŰŰŰŰŰŰŰŰŰŰ! Ez a készlet azért készült, hogy "Pufók-ufók...Hurka Julcsa"-ról készüljön ez az oldal!!!! Ez az oldal azért készült, hogy aki látja, mosolyogjon:-))))