2011. február 7., hétfő

Egy csupa szerelem készlet és egy CT tagság

Váratlan és örömteljes megtiszteltetés ért a minap...
Osli elfogadta jelentkezésem az új csapatába! Nagyon-nagyon boldoggá tett vele, és ahogy neki is írtam, igyekszem majd hogy rászolgáljak a bizalmára!
Az első édes-mézes készlet, amivel alkothattam Secima ihletésére született. Medvebarna, medvecukorfekete, mézszín, mackóbarna, málnaszín... hmm... 

A téma mi is lehetne, mint a szerelem, na és persze maci, maci, maci...
Íme a készlet:

Teddy Bear Love Kit

Most február 14-ig akciós áron vásárolhatjátok meg a Scrapdish boltjában!
És íme az én alkotásom:



4 megjegyzés:

Pertine írta...

Én nagyon szeretem az oldalakat, amiket készítesz, nem is csodálom, hogy Osli szívesen fogadott! :)

Osli írta...

Nagyon szép oldallal nyitottál nálam :) Imádom a fotóid, annyira bájos ez a kislány. Remélem még sok szépet alkotsz nekem.

Secima írta...

Örülök, hogy bekerültél Osli csapatába. Ez az oldal meg különösen a szívem csücske. És mennyi macit fel tudtál használni. A fotóid pedig szenzációsak. Csodaszép oldalt hoztál össze. Gratulálok!

treza írta...

Gyönyörűt alkottál, csodaszép volt a Modelled is, Kedves Csapattárs! :)