2022. április 25., hétfő

Dobozba zárt szerelem :)

 Még mindig a Pentart Rub-on pigmenteknél maradva, készült egy jóval színesebb fekete-zöld-piros árnyalatokban játszó ajándékdoboz is. 





A natúr papírdoboz alját rúzspiros, matt Krémes akrillal (ez volt itthon pirosban), a tetejét sima fekete matt akrillal festettem le. A tetejére selyemfényű fekete krémes akrillal stencileztem egy Stamperia stencillel, majd száradás után Pentart Rub-on króm pigmentet (ruby) dörzsöltem bele. A doboztető szélére körben kétoldalas ragasztót ragasztottam és piros bársonyporral szórtam meg.

A szárnyakat (Stamperia K3PTA448) formaöntő porból öntöttem (de természetesen jó lehet a gipsz vagy a Decor Clay is), majd fekete Mártófestékbe mártottam. Száradás után háromféle színű Rub-on króm pigmenttel bedörzsöltem. Ezt egyébként egy Facebook élő-ben követtem el, amit megnézhettek ITT.

A szív vastagabb papírból lett hajtogatva. A felületére festőkés segítségével vittem fel a fekete selyemfényű krémes akrilt, amibe száradás után szintén a ruby színű Rub-on króm pigment került.

Egy darab könyvkötészeti szürke lemezre felépítettem a kompozíciót (külön) Heavy Body Gel-el. Ezt sima fekete akrillal festettem le, majd száraz ecset technikával színeztem almazöld és zöld matt akrilfestékekkel. Mikor elkészültem, felragasztottam az egészet az alapra, rögzítettem a szívet és a fém fogaskerekeket.







Nincsenek megjegyzések: