2012. október 26., péntek

Freebie time :)

Újabb blogvonat indult a Cewe csapat szervezésében, melynek egyik állomása én volnék :) A vonat elnevezése saját agyszülemény, engem tessenek szidni érte :) "Baglyokkal álmodik az ősz". Járjátok végig, és gyűjtsétek be a szebbnél-szebb csomagocskákat!

Here is the new blogtrain: "Autumn is dreaming about owls". All parts are fantastic!!! If you need a great autumn /mega/kit, just visit all stations and grab all parts!

Íme az én részem, remélem tetszik/Here is my part. I hope you like it!: 



Letöltés ITT / Download HERE


Előző állomás/Prev stop: Bóbita Designs
Itt vagy most/You are here
Következő állomás/ Next stop: Whitefrost


22 megjegyzés:

N Zsuzsa írta...

Köszi! Imádom a munkáidat!!

altalena írta...

Nagyon szép, köszönöm!!:)

Annamari írta...

De szép! :) Este majd letöltöm, most a munkahelyemen vagyok. Imádom a baglyokat!!! :) Köszi, puszi!

Kriszta (hozak) írta...

Köszönöm, Beedee!

Tímea Bíró írta...

Gyönyörű készlet Beedee! Te bármit csinálsz, azt csak imádni lehet! szóval: imádom!

evadraga írta...

Gyönyörű Bee, és nagyon köszönöm!!
Csodásak vagytok lányok! :)

Sapimanó írta...

Nagyon szeretem a blogvonatokat! Az előzőnél eldöntöttem, én is részt veszek, aztán jól elfelejtettem nézni, most azonban nagyon örülök, mert gyönyörű készletek születtek, nagyon nagyon tetszik az elnevezés is ^.^ :) És köszönöm szépen!

hékás írta...

FANTASZTIKUS!!!! köszi, már vittem is!

Ági írta...

Köszönöm :)

Laurie írta...

I was anxiously awaiting this blog train. I loved the theme and the colors. And now I am here making my way through all the stops. Thank you for this lovely kit.

Lululu írta...

Letöltöttem! Szuperséges! Nagyon tetszik! Köszönöm szépen, Bee!

Nancy írta...

Thank you!

Cheryl Stevenson írta...

Thank-yous so much Admire your stuff so much!

krisssz írta...

Köszi, bee:)

shawnyrvr írta...

TYSVM for the awesome owl blog train. I love owls so much!

Kisnyul / Andi írta...

Köszönöm!

do írta...

Nagyon köszönöm!!!

Margó írta...

Szeretem az "agy" és "kéz"szüleményeidet:-))) Köszönöm, viszem!!!

bjud írta...

Nagyon szépen köszönöm, Bee! Gyönyörű, mint mindig.

Johanna írta...

Thank you so much!!

pgmaria írta...

szépséges, nagyon köszönöm!

Dawn írta...

Stunning! Your designs are so beautiful - many thanks!