2011. augusztus 31., szerda

Doodle Designs - Making Memories

Félre ne értsetek... Eddig sem volt bajom Icka készleteivel, de mostanában csak ájulok az új cuccain... az utolsó kettő az abszolút kedvenceim közé tartozik... Valami hihetetlen, hogy menyire jól használható (kihasználható, felhasználható) az összes elem. Ilyen ájulat ez a mostani is, 14 papírral és 50 elemmel!
Making Memories:


Nekem valami megmagyarázhatatlan okból kicsomagolás után rögtön az "esküvő" téma ugrott be... és bár már készítettem oldalt ezekkel a képekkel, nem tudtam megállni, hogy ne vegyem elő megint! Bocsi!


A készletet a szokásos helyen találjátok, Digiridoo-nál ITT.

Tudom, hogy mostanában megint eltűntem picit, de jelenlegi számításaim szerint szeptember 15-re elülnek a hullámok (legalább is jövő tavaszig), és megint belevethetem magam a blogjárásba! Ezzel kapcsolatban gyötör némi lelkiismeret furdalás is... Alig várom, hogy a gyerek végre oviba menjen :))))


Nincsenek megjegyzések: