2015. január 20., kedd

Az év első oldala

Aki egy kicsit is követi a scrapbookos "munkásságom", az észrevehette, hogy az elmúlt év utolsó negyedévében túl sokat nem alkottam. Ennek sok oka van, ezzel most nem is fárasztok senkit. Egyszerűen az alkotókedvemet támadta meg az a sok "butaság", ami történt velem (milyen szépen fogalmaztam :) ). Szerencsé(m)re a Scrapfellow csapata megértőnek mutatkozott velem szemben, és nem erőltették azt, ami egyszerűen nem ment... :(
De most, megérkezett a januári kit klub csomag, és hirtelen olyan alkothatnék támadt rám, hogy AZONNAL csinálnom kellett valamit. Előszedegettem az alkotásra szánt (jó sok vár még feldolgozásra... :( ) fotóimat, és mazsolázgattam, mi is illene (főleg színben és témában) a papírokhoz. Végül rátaláltam erre a fotóra:


A kép 2014. márciusának végén készült, Pesten egy kreatív vásáron, az akkoriban így teljes csapattal. Hirtelen eszembe jutott, hogy mennyi tervünk és vágyunk van (mármint a mostani, azóta kiteljesedett teamnek) erre az  új, 2015-ös évre. Így született meg az alábbi alkotás (szinte percek alatt) a januári papírokból, a sajnálatosan hiányos kreatív csapattal:






Egyszerűen muszáj volt alkotnom, és ez az érzés csodálatos, remélem nem múlik el. Természetesen a Scrapfellow csapata továbbra is Izával és Timivel együtt teljes, de sajnos a nyomtatóm patronjai porzanak az ürességtől (basszus... ((bocsi)) közel 16-18 ezer Forintba kerülnének bele a patronok... marad a parkolópálya), és az egyetlen valamirevaló csapatfotónk minősége is gyengécske (viszont annál jobban örülünk, hogy van):


Így indult el ez az érdekesnek ígérkező év, amelynek mottójául akaratlanul is a következő két szót választottam: PEACE és FORTITUDE. Ezekhez viszont nincs kommentár. Nem is lesz :D

Hétvégén sikerült egy régebbi rajzomat is befotóznom, gondoltam ha már "blogbejegyzek", akkor ezt is megmutatom. Bögrére lesz (majd egyszer):
















5 megjegyzés:

Bíró Ágnes írta...

Az én szavam ehhez a bejegyzéshez pedig a LOVE :)

Rucola Designs írta...

Az enyém is! :)

Pé Kalib írta...

Á, de irigylem a rajztudásodat! Állatira tetszik!

Ányi írta...

Nekem meg az a szavam, hogy TETSZIK :)
Különben is imádom az olyan oldalakat, ahol a fotó a hangsúlyos.
Remélem, sok új oldal készül még az idén és nem hagy alább a lelkesedésed!

Gólya írta...

Szuperség!!!