2012. január 31., kedd

All You Need Is Love, egy pici freebie és Guest CT Call

Kisebb-nagyobb nehézségek árán :)) meghoztam az új "elment az eszem" készletemet az "All You Need Is Love"-ot. A férjem fogalmazott így, mikor elmondtam, mit tervezek... hogy teljesen kezdő designer létemre valami olyan stílusú készlet alkotásába kezdek, amit még soha nem próbáltam (a kit az ATC blogtrainnel egyidőben készült :)). Majd meglátjuk... Minden esetre én imádtam csinálni, és majd meglátjátok, hogy az álom csapat is csak úgy szárnyalt!!! Nem is húzom az időt túlságosan, mutatom mi lett belőlem :))






Nagyon izgulok, hogy milyen fogadtatásra talál! Mától elérhető a Scrapinsider-en, ahol jövő hétig 30%-os kedvezménnyel lehet megvásárolni, holnaptól pedig megtalálható lesz a Digidesignresort-ön is, szintén bevezető áron.

Már az első eladásra készült motyómnál eldöntöttem, hogy minden megjelenő újdonsághoz készítek egy aprócska kis ajándékot, de sajnos ez eddig elmaradt... most viszont készültem és készítettem egy pici add on-t, ami tartalmaz 2 papírt, 2 overlay-t, 1 word art-ot, 1 maszkot és 1 gombot. Íme:



Még mindig meg lehet nyerni is, ha az előző bejegyzésemben, vagy a Facebookon hagytok egy kommentet, én meg hamarosan jövök a sorsolással.

És az én/mi fantasztikusan fenomenálisan szuperséges álomcsapatunk alkotásai a készlettel:

Bóbita

Évadrága

Gólya

Juma

Juma

törzsvendégünk :)) Kovaxka

Kovaxka

krisssz

krisssz

Melcsi

Ritttus

vendégünk: Sandybell

SzrJudit

SzrJudit

Toni


Na ugye, hogy ugye??

Más...
Egy éves elmúlt a blogom úgy, hogy észre sem vettem és meg sem ünnepeltem veletek ezt az évfordulót... szörnyű... 

Többen is kérdezték már tőlem, hogy hogyan "válogattam" az álomcsapatot... Egyszerűen. Szeretem őket. Nem csak a munkájukat, Őket. Azt hiszem egyetlen tagja van a csapatnak akit először a munkái miatt hívtam csak, de közben megismertem az emberi oldalát és így lett igazán "teljes jogú" tagja a "brancsnak". Volt olyan barátném is, akit nem hívtam, mert azt gondoltam nem jönne... csak célozgattam rá, és az lett a vége, hogy "elcélozgattunk" egymás mellett, mígnem ő volt a bátrabb és tisztáztuk a félreértéseinket. Másik kedves álomlánynak meg fel sem mertem tenni a kérdést/kérést, mert ismertem a CT-hez való kritikus hozzáállását :) de végül szinte kérnem sem kellett. A végkövetkeztetés: magától alakult a csapat, egy röpke szempillantás alatt. Eddig minden készlethez hívtam vendéget is, ezt a szokásomat, lehet hogy megtartom :)) de... elérkezettnek látom az időt arra, hogy ha van kedvetek (hozzám), másnak is lehetőséget adjak, ezért vendég tagokat keresek. Mondjuk két hónapra :)) Aki bekerül természetesen hozzáférhet az eddigi (nem túl sok) készleteimhez is, amennyiben cserébe oldalt kapok belőlük :) 
Most pedig nézzük a feltételeket:
- 1 oldal, minden új készlettel
- Az elkészült oldalakat minimum három galériába feltölteni: DST, a bolt galériája és ahová szeretnéd)
- Az új készletek publikálása a blogodban és a Facebookon (már ha van ott profilod)
Ha érdekel a dolog, küldj egy e-mailt a beedeeblog kukac gmail pont com e-mailcímre, a tárgy legyen: Guest CT call.A levélben add meg a neved, egy ici-pici leírást magadról, a blogod és a galériád linkjét.
Őszintén megmondom, hogy fogalmam sincs hogyan fogok választani (már ha jön egyáltalán jelentkezés :))... majd kitalálom... :))




11 megjegyzés:

Ági írta...

Köszi szépen az ajándékot! Már csordogál :)

Kisnyul / Andi írta...

Jaj, te lány! Hát honnan jönnek ezek a csodás készletek? Most is ájulat kerülget, fantasztikus vagy! Az ajándékod megpróbáltam letölteni, de olyan lassú a net, hogy majd inkább később próbálkozom.... Hogy lesz-e jelentkeződ....szerintem most kezdj el gondolkozni a válogatás kritériumain. :)

Kireva írta...

Letöltöttem, köszönöm!

Gólya írta...

Drága Anyám Szted "márhaleszjelentkező?" Lécci a kedvemért majd számold meg őket, mert kíváncsi vagyok hányan nem repülnek rá a lehetőségre.... Nagyhitű legyél most már, bizonyítottál eleget! Tsók!

Melcsi írta...

Nem hinném, hogy ezekre a készletekre ne lenne jelentkező :)... Csak győzz válogatni, majd figyeld meg! Gondoltam ideírom, hogy nagyon drukkolok, de drukk nélkül is menni fog...

bjud írta...

Nagyon köszönöm az "add on"-t, a készletet sem fogom kihagyni. Nekem nagyon bejön ez a stílus, gyönyörű!

sandybell127 írta...

Szuperséges lett ez a készleted is...Imádom! :))) És köszönöm a lehetőséget, hogy dolgozhattam vele... :)))

Krisz írta...

Annyira szuper jó a készlet, hogy nem találok rá szavakat! Mivel nekem nincs olyan jó levélírókám mint Gólyának, ezért egyszerűen bámulatosan szép! :)

Skippy írta...

Wow,sejtettem hogz szuper lessz a készleted,mert mind az...de ez fantasztikus,imádom...és azok az oldalak,igázán ügyes csapatod van!!!

CBH írta...

Thank you so much for this post. I want to let you know that I posted a link to your blog in CBH Digital Scrapbooking Freebies, under the Page 6 post on Feb. 01, 2012. Thanks again.

Toni írta...

Basszus, mennyire jó vagy már!!!! Lassan annyira jó vagy, hogy ilyen már nincs is! De most látom, hogy van!!! Akkor legyen is! Ezt a stílust meg el ne merd felejteni!!! Kérek méééég!!!!