2011. április 18., hétfő

The Flower Of Naturalness előkészületek

Az utolsókat símogatom a készleten, amit az SB.hu játékára készítettem. Még megírom a TOU-t, elrendezem az alpha-t és kész... Gondoltam megmutatom az előkéket, 22-én indul a vonat!! Íme az én vagonom:

Papírok

A csomag

Remélem minden rendben lesz vele, nagyon izgulok!! Az első készletem... az összes elemet én fotóztam, és csak három papírnál használtam CU terméket, amit igyekszem visszakeresni és feltüntetni a TOU-ban. Logómon még dolgoznom kell, egyenlőre nekem tetszik ez a free méhecske, az aláírás SK.

Várom a kritikákat (de csak finoman :))!

Pussz: beedee

6 megjegyzés:

kreatívhit írta...

Repitek egy laza gratulációt így vonat indulás előtt :)A méhecske szeme kicsit Alienes :) de belefér.Sokszor ezek az egyedi vonások a siker forrásai.De ezt előre tudni ..

Gólya írta...

Bee, szerintem csodaszép! A méhed a helyén van, remekbeszabott, és jó nagy pakkot raktál össze, bizti nagyon szép!!!!

Toni írta...

Beedesign?!!! Csucsa, tök szípek a papírok, a méhecske olvasztó, úgy letöltöm, mint a vöcsök! Mikorrrrr lehet máááá????

Margó írta...

Akkor elmondom a véleményem: ÁLOMSZÉP!! Alig várom, hogy bontogassam!!!!:-)

Puzsi írta...

Nem keresel CT-tagokat? Felszállok ám a vonatra én is, remélem nem fog késni... (A méhecske szeme ilyen igaziból, talán a csillogás miatt furcsa, nem tudom... De ha meg nincs akkor azért furcsa. Hű de nagy segítség voltam...)

Zoé írta...

Én is csak gratulálni tudok a készlethez. Elegáns nagyon. Alig várom, hogy alkothassak vele!
A logódról: első pillantásra fura a méhecske (nem is tudtam mi az), de egyedi és Neked tetszik. A felirat, hogy "beedeesign" nagyon szuper, ötletes.
Így tovább! Várom a folytatást :)