2020. április 11., szombat

Falfestés II.

A mandalás bejegyzés kapcsán sok megkeresést kaptam, amit (itt is) nagyon köszönök. Ez a módszer, amit mutattam, nagyon bevált, tényleg elronthatatlan.
Megígértem, hogy megmutatom milyen lett a többi fal, ezért kezdjük is a hálóval.

Első körben lefotóztam a felületet (ezt láthattátok a mandalás bejegyzés végén) és készítettem Photoshopban néhány tervet:


A kiemelt kép nyert, szóval elkészítettem egy fehér hátteres verziót, kölcsönkértem egy projektort a keresztanyáméktól, és nekiestem :) Sajnos nem fért fel egyben, de megoldottam :)





Most is Molotow One4All akril filctollat használtam, amit INNEN rendeltem. Bár a honlap (és a fordítása) nem túl bizalomgerjesztő, de pikk-pakk itt volt minden, tökéletesen hiánytalanul! Tudtam, hogy arannyal szeretnék festeni a sötétlila falra, de szinte sehol nem árulják a metál színeket, náluk viszont minden volt.



Okulva a múltkori hibámból, ezúttal azonnal a filccel (311EM markerutántötő) kezdtem dolgozni, és így kb. 2 óra alatt megvolt a minta :)



Ugyanígy jártam el, a fiam szobájában levő sárkánnyal (ezt ezüst Molotow akrilfilccel rajzoltam) és a dolgozó/vendégszoba falán levő virágokkal is.



A beköltözésig sajnos még sok minden van hátra, de a festést ezennel befejezettnek nyilvánítom ;)

Nincsenek megjegyzések: